Spotkanie maturzystów z pracownikami PWSZ w Nysie
- Szczegóły
Uczniów klas czwartych technikum odwiedzili przedstawiciele Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie. Pan dr Adam Dudek i Jakub Chachowski (absolwent KSP) przedstawili ofertę edukacyjna PWSZ w Nysie. Na spotkaniu zostały zaprezentowane kierunki studiów, możliwości rozwoju studenta oraz programy stypendialne.
Spotkanie niezwykle interesujące, które przybliżyło młodzieży dalszą ścieżkę edukacyjną.
Zbiórka dla podopiecznych Domu Małego Dziecka w Kłodzku
- Szczegóły
Szkolny Klub Wolontariatu przy Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w zbiórce dla podopiecznych Domu Małego Dziecka w Kłodzku. Zbieramy książki, zabawki, słodycze!
Zostań Świętym Mikołajem i spraw komuś prezent! Szczegóły na plakatach.
Konkurs – „Kolorowe drzwi do Informatyki”
- Szczegóły
Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w konkursie na opracowanie projektu graficznego na drzwi pracowni komputerowych w Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości. Nazwa konkursu: „Kolorowe drzwi do Informatyki”.
KLOC Teresa, BASAJ Ireneusz
Narodowe Święto Niepodległości w KSP
- Szczegóły
103 rocznicę odzyskania niepodległości przez Polskę świętowaliśmy trochę inaczej niż zazwyczaj, nie było uroczystej akademii, ale nikt nie zapomniał o tym wielkim wydarzeniu. Uczniowie wykonali plakaty, które zostały wyeksponowane na szkolnych korytarzach. Przygotowano również narodowe, biało-czerwone kokardy – symbol patriotyzmu – który Polacy, w ważnych dla kraju momentach, nosili z dumą. Jest to manifestacja przynależności do narodu polskiego. Dlatego delegacja uczennic przypinała takie kokardy nauczycielom, pracownikom Szkoły i innym uczniom. W przeddzień Święta Niepodległości nauczyciele historii na lekcjach przypominali swoim wychowankom o tym szczególnym dla Polski i Polaków święcie.
Szkolny etap XXXV Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej w KSP
- Szczegóły
Dnia 10 listopada 2021 roku w Kłodzkiej Szkole Przedsiębiorczości odbył się szkolny etap XXXV Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej pod hasłem: „Rola giełd w rozwoju społeczno-gospodarczym”. Do olimpiady zgłoszeni zostali uczniowie klasy 4TE i 2PE, którzy – oprócz pytań testowych – rozwiązywali zadanie z zakresu przedmiotów ekonomicznych oraz pisali wypracowanie na temat związany z hasłem przewodnim.